Rezerwacji można dokonać online na stronie PRIME APARTMENTS, telefonicznie lub e-mailowo. Do rezerwacji konieczne będzie podanie danych osobowych, danych kontaktowych, ewentualnych szczegółów związanych z pobytem. Rezerwacja jest potwierdzona w przypadku dokonania wpłaty całości kwoty rezerwacji do czterech dni po jej założeniu, minimalnie na 24 godziny przed rozpoczęciem pobytu.

Wpłaty można dokonać kartą kredytową, płatniczą, przelewem online przez stronę internetową lub przelewem tradycyjnym.

Nie. Cena jest uzależniona od liczby osób, dla których zarezerwowany jest apartament.

Nie. Wszystkie koszty widoczne są podczas rezerwacji: kwota rezerwacji i opcjonalnie kwota wynajmu miejsca parkingowego w garażu podziemnym.

Nie. Parking nie jest wliczony w cenę apartamentu. Można go zarezerwować oddzielnie.

Anulacja możliwa jest do 24 godzin przed rozpoczęciem rezerwacji. Wyjątkiem są oferty bezzwrotne, gdzie nie ma możliwości jej odwołania. Wpłacone środki będą zwrócone na konto bankowe podane przez rezerwującego.

Tak. Możliwość ta uzależniona jest od dostępności apartamentu.

Tak. Gość otrzymuje paragon fiskalny lub fakturę VAT. Jeżeli potrzebna jest faktura, prosimy o informację i przekazanie danych do faktury (nazwa, adres, numer NIP). Fakturę przesyłamy e-mailem.

Doba rozpoczyna się o 14.00, a kończy o 10.00.

 

Nie. W obiekcie jest self check-in. Dzięki temu Gość może zameldować się i wymeldować osobiście w ciągu trwania doby hotelowej, bez konieczności umawiania się na przekazanie kluczy i dodatkowych opłat.

Do apartamentu wchodzi się za pomocą indywidualnego kodu wpisywanego na klawiaturze przy drzwiach wejściowych do apartamentu. Kod ten jest przesyłany sms-em na numer telefonu komórkowego podanego podczas rezerwacji.

 

Jest to możliwe bez dodatkowych opłat, po wcześniejszym uzgodnieniu. Uzależnione jest od dostępności apartamentu.

 

Jest to możliwe bez dodatkowych opłat, po wcześniejszym uzgodnieniu. Uzależnione jest od późniejszej zajętości apartamentu.

Będziemy za to bardzo wdzięczni w imieniu własnym i innych Gości. Nie jest to konieczne. Jednak bardzo przydatne, np. w sytuacji prośby innych Gości o przedłużenie doby hotelowej lub wcześniejsze zameldowanie.

W budynku obok, na terenie osiedla są dwa bistra czynne w godzinach 8.00-16.00. Można tu też zjeść lunch. Do apartamentów śniadania nie są dostarczane.

Tak. Jest to możliwe nieodpłatnie dla dziecka do lat 3. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie.

Tak. Szczegóły związane z obsługą i serwisem będą ustalane indywidualnie.

Niestety, nie przyjmujemy zwierząt.

W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz organizowania imprez. Cisza nocna trwa od 22.00 do 6.00.

We wszystkich apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Na terenie osiedla, na którym zlokalizowany jest obiekt lub w bardzo bliskiej odległości znajduje się sklep spożywczy, fryzjer, gabinet kosmetyczny, bary, bistra, pierogarnia, restauracja.

Każdy apartament ma w pełni wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy, zestawem do parzenia kawy i herbaty, przyprawami, suszarkę do włosów, żelazko z deską do prasowania, kosmetyki hotelowe, pościel, ręczniki. Szczegóły wyposażenia – w opisie poszczególnych apartamentów.

Każdy apartament ma bezpłatną bezprzewodową sieć wi-fi.

Adres:
ul. Magazynowa 11a lok. 5, apt. 500, 501, 502
ul. Magazynowa 11 lok. 80, apt. 800, 801
02-652 Warszawa, Mokotów
Telefon:
+48 881 606 026

Nr konta:
64 1090 1694 0000 0001 3551 1696

E-mail:
office@primeapartments.pl

Regulamin strony